کد خبر: ۲۷۱۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۶:۴۵

برنامه مجید واشقانی توقیف شد

به گزارش  شهدای ایران ، پخش برنامه «به من چه» که از روبیکا منتشر و اجرای آن را مجید واشقانی برعهده داشت، به دستور سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی متوقف شد. 

این برنامه در روزهای گذشته بحث‌هایی را در فضای مجازی پیرامون پوشش برخی از چهره‌هایش ایجاد کرده بود.
برنامه مجید واشقانی توقیف شد

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار