کد خبر: ۲۷۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۰:۳۰

آمریکا مدعی توقیف یک میلیارد دلار از دارایی ایرانی‌ها شد

اسکات بسنت وزیر خزانه‌داری آمریکا می‌گوید، دولت ایالات متحده ۱ میلیارد دلار از ارزهای دیجیتال ایرانی‌ها را توقیف کرد.

آمریکا مدعی توقیف یک میلیارد دلار از دارایی ایرانی‌ها شدبه گزارش  شهدای ایران به نقل از فارس، وزیر خزانه‌داری آمریکا مدعی شده که دولت این کشور یک‌ میلیارد دلار از دارایی ایرانی‌ها را توقیف کرده است.

در روزهای اخیر بحث آزادسازی ۱۲ میلیارد دلار از دارایی بلوکه شده ایران به عنوان پیش‌شرط توافق مطرح شده بود.

دارایی‌های به شکل رمزارز از دید حقوقی قابلیت ردیابی ندارند و مشخص نیست آمریکا تحت چه عنوانی نسبت به توقیف این میزان رمز ارز منتسب به ایرانی‌ها اقدام کرده است.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار