بازگشت رئیس جمهور به پروژه شکستخورده!/دیروز:مذاکره کنیم!امروز :گفتوگو کنیم!
این دقیقاً همان نسخهای است که پس از «دفاع مقدس دوم» و بمباران میز مذاکره توسط دشمن نیز از سوی وی تکرار و با استقبال روزنامه هممیهن مواجه شد؛ مذاکرهای که انتهایش باز هم به حمله دشمن ختم گردید.
شهدای ایران:سرویس سیاسی/ در تکراری تلخ از یک مسیر شکستخورده، مسعود پزشکیان بار دیگر با طرح سوال انحرافی «گفتوگو نکنیم؛ چه کنیم؟» به تریبون جریان غربگرا تبدیل شده و روزنامه سازندگی نیز آن را تیتر یک کرده است.
این دقیقاً همان نسخهای است که پس از «دفاع مقدس دوم» و بمباران میز مذاکره توسط دشمن نیز از سوی وی تکرار و با استقبال روزنامه هممیهن مواجه شد؛ مذاکرهای که انتهایش باز هم به حمله دشمن ختم گردید.
این دور باطل «مذاکره-جنگ» و اصرار بر گفتوگو با دشمنی که منطقی جز زور نمیفهمد، نشان میدهد گویا نهیب موشکها هم برای بیدار کردن ذهنهای سادهاندیشی که به لالایی مذاکره دل خوش کردهاند، کافی نیست..
*منبع:رجانیوز