کد خبر: ۲۷۰۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۵:۵۱

هشدار ایران به اعضای شانگهای درباره گسترش جنگ

دقیقا هدف جنگ ضربه به هم‌گرایی آسیایی بود. جنگ با ایران آغاز حمله به جنوب جهانی است. این جنگ برای توسعه‌طلبی و اصالتا امپریالیستی است تا با ایجاد حوزه نفوذ و تسلط مطلق بر منابع انرژی خلیج فارس مانع از رشد آسیا و ظهور قدرت‌های میانی شود.

به گزارش  شهدای ایران ،معاون دبیر شورای‌ عالی امنیت ملی با بیان اینکه هدف آمریکا از حمله به ایران ضربه به همگرایی آسیا بود، گفت: این جنگ محدود به ایران نیست و در صورت انفعال، تسری و گسترش می‌یابد.

به نقل از مهر، علی باقری، معاون دبیر شورای‌ عالی امنیت ملی در نشست دبیران شورای امنیت ملی کشورهای عضو شانگهای، گفت: شخصیتی که امروز می‌بایست در چنین جایگاهی از طرف ایران قرار می‌گرفت و به گفتگو می‌پرداخت، برادرم آقای «علی لاریجانی» بود که ترور شدند.

وی ادامه داد: در طول ۴۰ روز تجاوز بی‌وقفه، شاهد ارتکاب جنایات وحشیانه‌ای از جمله ترور مقامات نظامی و کشوری، حمله به تاسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز، زیرساخت‌های صنعتی، آموزشی و بهداشتی بودیم.
نیکران موتور

معاون دبیر شورای‌ عالی امنیت ملی بیان کرد: دقیقا هدف جنگ ضربه به هم‌گرایی آسیایی بود. جنگ با ایران آغاز حمله به جنوب جهانی است. این جنگ برای توسعه‌طلبی و اصالتا امپریالیستی است تا با ایجاد حوزه نفوذ و تسلط مطلق بر منابع انرژی خلیج فارس مانع از رشد آسیا و ظهور قدرت‌های میانی شود.

باقری اظهار کرد: لذا این جنگ اگرچه با ایران شروع شد، اما محدود به ایران نیست و در صورت انفعال و بی‌عملی در برابر آن، تسری و گسترش می‌یابد. هرگونه پاسخ ضعیف، دعوت به جنگ بیشتر است.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار