کد خبر: ۲۷۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۵:۵۹

توهین به ملت مبعوث شده در رسانه‌های مقامات دولتی!/ آقای رئیس‌جمهور! این لکه ننگ را از پیشانی دولت پاک کنید

عباس عبدی، از تئوریسین‌های جریان تسلیم، در یادداشتی در روزنامه «اعتماد» رسانه رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت پزشکیان، در اظهاراتی وقیحانه، مردمی را که برای دفاع از عزت ملی و در میانه جنگ به میدان آمده‌اند، «اقلیت رانتی کف خیابان» نامیده است! 

شهدای ایران:سرویس سیاسی/در حالی که هنوز داغ شهادت رهبر انقلاب بر سینه ملت ایران تازه است و توده‌های مردم داغدار بیش از ۷۰ شبانه‌روز است که با حضور حماسی در خیابان‌ها، فریاد مقاومت، خون‌خواهی و ایستادگی سر می‌دهند، پادوهای رسانه‌ای جریان غرب‌گرا در داخل، هم‌صدا با شبکه‌های تروریستی و ضدایرانی همچون «ایران اینترنشنال»، شمشیر را برای این ملت از رو بسته‌اند.

پشت پرده عصبانیت اصلاح‌طلبان از تجمعات خیابانی مردم

عباس عبدی، از تئوریسین‌های جریان تسلیم، در یادداشتی در روزنامه «اعتماد» رسانه رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت پزشکیان، در اظهاراتی وقیحانه، مردمی را که برای دفاع از عزت ملی و در میانه جنگ به میدان آمده‌اند، «اقلیت رانتی کف خیابان» نامیده است! 

اما فاجعه‌بارتر از قلم‌فروشی امثال عبدی، بازنشر و تایید این توهین آشکار توسط رسانه‌های رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت(الیاس حضرتی) و رئیس امور اطلاع‌رسانی دولت (علی احمدنیا) است. به عبارت دیگر، رسانه رسمی وابسته به یک مقام ارشد دولتی، به جای قدردانی از ایستادگی ۷۰ روزه مردم در برابر تهدیدات آمریکا و صهیونیسم، به تریبونی برای عقده‌گشایی علیه عزاداران رهبر شهید تبدیل شده است. این یعنی دو چهره مهم و تاثیرگذار در ساختار رسانه‌ای دولت، رسماً و در روز روشن به ملت ایران توهین می‌کنند و پژواک صدای دشمنان در داخل شده‌اند.


پشت پرده عصبانیت اصلاح‌طلبان از تجمعات خیابانی مردم

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار