کد خبر: ۲۷۰۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۴:۵۰

با پایان تهدیدها، عبور و مرور ایمن و پایدار از تنگه هرمز فراهم می‌شود

فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به کشتی‌های مستقر در خلیج فارس عنوان کرد: با پایان تهدیدهای متجاوزان و در سایه رویه‌های جدید امکان عبور و مرور ایمن و پایدار از تنگه فراهم خواهد شد.

شهدای ایران: فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس در پیامی به کشتی‌های مستقر در خلیج فارس به دو زبان فارسی و انگلیسی نوشت:

«از همکاری کاپیتان‌ها و مالکین کشتی‌های مستقر در خلیج فارس و دریای عمان برای عبور و مرور از تنگه هرمز مطابق ضوابط ایران و مشارکت مطلوب شناورها در امنیت دریانوردی منطقه، تشکر می‌کنیم.

با پایان تهدیدهای متجاوزان و در سایه رویه‌های جدید امکان عبور و مرور ایمن و پایدار از تنگه فراهم خواهد شد.»

متن انگلیسی پیام نیروی دریایی سپاه به شرح زیر است:

We thank captains & shipowners in Persian Gulf & Gulf of Oman for complying with Iran’s Strait of Hormuz regulations & contributing to regional maritime security. With aggressor's threats neutralized & new protocols in place, safe, stable passage through SOH will be ensured.


با پایان تهدیدها، عبور و مرور ایمن و پایدار از تنگه هرمز فراهم می‌شود

 

 

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار