مطهری: تاکید رهبر انقلاب بر تنگه هرمز و دریافت غرامت هوشمندانه بود
نماینده ادوار مجلس، با اشاره به عملکرد فرماندهی کل قوا در دوران جنگ، مدیریت ایشان را هوشمندانه ارزیابی و تاکید کرد: مواضع رهبری در قبال مدیریت تنگه هرمز، حضور مردم در صحنه، برداشته شدن تحریمها و پیگیری غرامتها بسیار راهگشا بود.
به گزارش شهدای ایران، علی مطهری در برنامه سپهر سیاسی خبرگزاری فارس گفت: «به نظرم تا امروز مدیریت رهبر انقلاب در جنگ خیلی خوب بوده است. پافشاری ایشان در حفظ تنگه هرمز و همچنین پافشاری بر حضور مردم در خیابانها بسیار هوشمندانه بود.
مطهری تاکید کرد: همچنین موضع ثابت و محکم ایشان مبنی بر اینکه حتما غرامت را به هر نحوی شده خواهیم گرفت و تحریمها باید برداشته شود هم در روحیه نیروهای مسلح و هم در روحیه مردم بسیار مؤثر بوده است.
وی افزود: چون ایشان در دوره رهبری امام شهید نیز در جریان امور بودند و کاملاً بر اوضاع مسلط بودند، طبیعی است که در دوره رهبری خودشان نیز اکنون مسلط بر کار هستند و مدیریت بسیار مؤثر و خوبی داشتهاند.