کد خبر: ۲۷۰۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۳:۵۰

ممانعت نیروی دریایی ارتش از ورود ناوشکن‌های دشمن آمریکایی صهیونی به تنگه هرمز

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ورود ناوشکن‌های دشمن آمریکایی صهیونی به محدوده تنگه هرمز جلوگیری کرد.

شهدای ایران: روابط عمومی ارتش اعلام کرد: با اخطار قاطع و سریع نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از ورود ناوشکن‌های دشمن آمریکایی صهیونی به محدوده تنگه هرمز ممانعت شد.


ممانعت نیروی دریایی ارتش از ورود ناوشکن‌های دشمن آمریکایی صهیونی به تنگه هرمز

اخبار تکمیلی در این زمینه متعاقباً اعلام خواهد شد.

سرلشکر «علی عبداللهی» فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) امروز هشدار داده بود که هر نیروی مسلح بیگانه به‌خصوص ارتش متجاوز آمریکا، چنانچه قصد نزدیک‌شدن و ورود به تنگه هرمز را داشته باشد، مورد تهاجم قرار خواهد گرفت.

سردار «محبی» سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم امروز گفته بود: تحرکات دریایی مغایر با اصول اعلامی نیروی دریایی سپاه با مخاطرات جدی مواجه و شناور‌های متخلف، توقیف خواهد شد.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار