ایران الان دست برتر را دارد/ اگر به هر شكلی، مقابل آمريكا عقبنشينی كند، فشارها بر ايران افزايش میيابد
در حال حاضر ايران دست برتر را دارد و اگر اين روند در مذاكرات تثبيت شود اوضاع براي ايران بهتر ميشود، در غير اين صورت اگر ايران به هر شكلي، مقابل امريكا عقبنشيني كند، فشارها بر ايران افزايش مييابد.
*امريكاييها و اسراييليها و كشورهاي عربي منطقه تصور نميكردند ايران در اين حجم وسيع به طرف مقابل پاسخ دهد و آتش بگشايد.
*امارات رسما با اسراييل همكاري ميكند، اوضاع بحرين هم همينگونه است. uربستان و كويت هم كمي با احتياط بيشتر نقشآفريني ميكنند.
*در حال حاضر ايران دست برتر را دارد و اگر اين روند در مذاكرات تثبيت شود اوضاع براي ايران بهتر ميشود، در غير اين صورت اگر ايران به هر شكلي، مقابل امريكا عقبنشيني كند، فشارها بر ايران افزايش مييابد.
*اگر ايران به هر شكلي، مقابل امريكا عقبنشيني كند، فشارها بر ايران افزايش مييابد. كشورهاي منطقه از ايران آسيب بسياري ديدهاند و بهبود روابط با اين كشورها بسيار دشوار خواهد بود.
*اينكه ايران تنگه هرمز را مديريت كرده، بسيار اقدام مثبتي است. اهرمي بسيار قوي هم محسوب ميشود. گزارهاي كه امريكاييها را از پاي درآورده، كنترل اين تنگه است.
* فشار فوقالعادهاي در سطح جهان عليه امريكا شكل گرفته است، چون نفت، بنزين، محصولات پتروشيمي و حتي ساير كالاهاي تجاري و اقلام مصرفي در سطح جهان گران شده است، ضمن اينكه اقتصاد خانوارهاي امريكايي هم تحتالشعاع اين رخدادها قرار گرفته.
