روایت یک بازمانده ناوشکن دنا از لحظه حمله آمریکا + فیلم
شهدای ایران: در تاریخ سیزدهم اسفندماه، ساعت ۳:۲۵ بامداد، ناوشکن دنا مورد حمله نیروهای آمریکایی قرار گرفت. یکی از بازماندگان به روایت این حادثه پرداخت. 
وی گفت که در ناو سه دسته نگهبانی وجود داشت. آن شب شیفت من بود. من در زمان حمله در پل فرماندهی مستقر بودم ساعت ۳:۲۵ اولین اژدر به ناوشکن اصابت کرد. این انفجار، سیستم حرکت، شافت و پروانه ناو را کاملاً از کار انداخت. حدود چهار دقیقه بعد، پس از اعلام حالت جنگی و استقرار همه نیروها در جایگاه خود، اژدر دوم به ناو برخورد کرد.
این بازمانده ناو دنا عنوان کرد: هدف این اژدر، انتهای ناو (پاشنه) بوده که اکثر خدمه مشغول آمادهسازی و انداختن قایقهای نجات به داخل آب بودند. در این انفجار، ۱۰۴ تن از همکاران کهآنها را بیش از اعضای خانواده خود میشناختم و سالها با آنها زندگی کردم را از دست دادم.
وی ادامه داد: من و چند نفر دیگر که در جلوی ناو، قسمت سینه، مستقر بودیم، بر اثر موج انفجار سه تا چهار متر به هوا پرتاب شدیم و مجدداً روی عرشه سقوط میکردیم. با توجه به غیرعملیاتی شدن کامل ناوشکن و عدم امکان هرگونه اقدام دفاعی یا امدادی، به دستور فرمانده، خدمه باقیمانده ناچار به ترک کشتی شدیم و داخل آب پریدیم. ساعت ۳:۴۰ از جمله اولین نفراتی بودم که به داخل آب پریدم.
این بازمانده ناو دنا گفت: در آب، با وجود تلاش بسیار، شرایط بسیار دشوار بود. فرمانده دوم (افسر عملیات) و چند تن دیگر، پیکر شهدایی را که روی آب باقی مانده بودند به قایق بستیم که بعداً امکان جمعآوری آنها فراهم شود.
وی در خاتمه اظهار داشت: من و چند تن از دوستانم از توانایی جسمانی و شناگری بالاتری برخوردار بودیم، اقدام به جمعآوری اجساد شهدا کردیم. نزدیک ۱۰ تا ۱۲ پیکر از شهدا را به کنار قایقهای نجات آوردیم، بند جلیقه نجات آنها را به قایق بستیم. در همین حین، سه یا چهار تن از همکارانم در آغوشم به فیض شهادت رسیدند.