کد خبر: ۲۷۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۳:۳۷
دبیرکل حزب الله لبنان عنوان کرد؛

رد قاطع هرگونه مذاکره با دشمن اشغالگر/به خون شهدا خیانت نخواهیم کرد

سلاح مقاومت برای مقابله با تجاوزگری و دفاع از موجودیت لبنان است و حزب‌الله هرگز از این سلاح و دفاع دست نخواهد کشید.

شهدای ایران:سرویس بین الملل/دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه دشمن صهیونیستی به بن‌بست رسیده است، بر رد قاطع هرگونه مذاکره مستقیم با دشمن تاکید کرد.

رد قاطع هرگونه مذاکره با دشمن اشغالگر/به خون شهدا خیانت نخواهیم کرد

 شیخ نعیم قاسم، دبیرکل حزب‌الله لبنان، در سخنانی اعلام کرد که دشمن صهیونیستی به بن‌بست رسیده و مقاومت همچنان قوی و شکست‌ناپذیر باقی مانده است. 

به نقل از المیادین، وی همچنین با قاطعیت هرگونه مذاکره مستقیم با رژیم اشغالگر را رد کرد و به مقامات لبنانی هشدار داد که عملکرد کنونی آن‌ها به نفع لبنان و خودشان نخواهد بود.

دبیرکل حزب‌الله تأکید کرد که قدرت حاکم نمی‌تواند به وظایفش ادامه دهد در حالی که حقوق لبنان را پایمال کرده و از سرزمینش چشم‌پوشی می‌کند. حاکمیت باید به مردمش بازگردد و دولتی مردمی باشد.

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد که مسئولیت توقف مذاکرات مستقیم با دشمن اسرائیلی و بازگشت به مذاکرات غیرمستقیم بر عهده دولت لبنان است.
وی خاطرنشان کرد که سلاح مقاومت برای مقابله با تجاوزگری و دفاع از موجودیت لبنان است و حزب‌الله هرگز از این سلاح و دفاع دست نخواهد کشید.

دبیرکل حزب‌الله لبنان، بر موضع قاطع لبنان در مذاکرات تاکید کرد و اظهار داشت: "هیچ‌کس نمی‌تواند به نیابت از شروط لبنان برای حل و فصل مذاکره کند، مگر خود لبنان."

وی در ادامه این سوال را مطرح کرد: "آیا حکومت تصمیم گرفته است در کنار دشمن اسرائیلی علیه ملت خود عمل کند؟"
شیخ نعیم قاسم در مورد مذاکرات مستقیم با رژیم صهیونیستی گفت: مذاکرات مستقیم و نتایج آن برای ما به گونه‌ای است که گویی وجود ندارد و به هیچ وجه برای ما اهمیتی ندارد.

وی با تاکید بر وحدت ملی، بیان کرد: ما با جنبش أمل، گروه‌های ملی و شخصیت‌های مختلف از همه طوایف و گروه‌ها، یک دل و یک جهت خواهیم بود و خون شهدا را پایمال نخواهیم کرد.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار