کد خبر: ۲۷۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۵ - ۱۰:۲۷

کارگردانی که سیمرغ خود را به جانباز پای لانچر داد

سعید نجاتی، کارگردان سینمای ایران سیمرغ بلورین خود را به حسین محمدی، جانباز جوان و غیور جنگ رمضان اهدا کرد.

به گزارش  شهدای ایران به نقل از فارس، سعید نجاتی، نویسنده و کارگردان سینمای ایران با حضور در منزل حسین محمدی، جانباز جوان و کرمانشاهی جنگ رمضان، جایزه سیمرغ بلورین خود را که از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرده بود، به این رزمنده قهرمان تقدیم کرد.

کارگردانی که سیمرغ خود را به جانباز پای لانچر داد

حسین محمدی، یکی از پهلوانان غیور جنگ تحمیلی رمضان و رزمنده‌ای دهه هشتادی است که با ایثار دو دست و دو پای خود در راه دفاع از خاک پاک ایران، لرزه بر اندام دشمن متجاوز انداخت و حماسه‌ای جاودانه آفرید. 

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار