کد خبر: ۲۷۰۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۵ - ۱۱:۰۲

بیانیه پاکستان پس از سفر فرمانده ارتش به ایران

ارتش پاکستان پس از پایان سفر 3روزه فرمانده ارتش به ایران بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش  شهدای ایران به نقل از تسنیم، در بیانیه‌ای که روابط عمومی ارتش پاکستان امروز، شنبه، منتشر کرد، آمده است فیلدمارشال سید عاصم منیر، رئیس نیروهای دفاعی و فرمانده ارتش این کشور، در جریان سفر خود به جمهوری اسلامی ایران با مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور دیدار کرد.

بیانیه پاکستان پس از سفر فرمانده ارتش به ایران

او همچنین در نشست‌های جداگانه‌ای با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه و سرلشکر علی عبداللهی فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) گفت‌وگو داشت.

در این بیانیه تأکید شده است که این سفر نشان‌دهنده اراده جدی پاکستان برای کمک به حل‌وفصل مسالمت‌آمیز مناقشات در خاورمیانه و نیز تقویت صلح، ثبات و رفاه در منطقه است.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار