کد خبر: ۲۷۰۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۵ - ۱۰:۱۶

مدارس از ابتدای اردیبهشت تا اطلاع ثانوی مجازی و غیرحضوری است

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس از ابتدای اردیبهشت تا اطلاع ثانوی به‌صورت مجازی و غیرحضوری است.

به گزارش  شهدای ایران به نقل از تسنیم، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: «با توجه به تصمیم وزارت آموزش و پرورش نحوه فعالیت مدارس از ابتدای اردیبهشت 1405 در همه مقاطع و پایه‌ها در سراسر کشور تا اطلاع ثانوی به‌صورت مجازی و غیرحضوری خواهد بود.

مدارس از ابتدای اردیبهشت تا اطلاع ثانوی مجازی و غیرحضوری است

هرگونه تغییر در این تصمیم و آغاز فعالیت حضوری دانش‌آموزان در مدارس از سه روز قبل به اطلاع دانش‌آموزان و والدین خواهد رسید.

بستر لازم برای تحصیل دانش‌آموزان در سکوی شاد و مدرسه تلویزیونی ایران فراهم شده است.‌»

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار