کد خبر: ۲۷۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۵ - ۱۵:۱۷

هشدار فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) به آمریکا

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) در هشداری به آمریکا تاکید کرد: ایران برای دفاع از حاکمیت ملی و منافع خود با قدرت اقدام خواهد کرد.

 شهدای ایران:به نقل از ایسنا، سرلشکر خلبان علی عبدالهی فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) تصریح کرد: چنانچه آمریکای متجاوز و تروریست بخواهد به اقدام غیرقانونی خود در محاصره دریایی در منطقه ادامه دهد و برای کشتی‌های تجاری و نفتکش‌های ایران ناامنی ایجاد نماید، این اقدام آمریکا مقدمه نقض آتش‌بس خواهد بود و نیروی های مسلح مقتدر ایران، اجازه نخواهند داد هیچ گونه صادرات و واردات در منطقه خلیج فارس، دریای عمان و دریای سرخ تداوم داشته باشد.



هشدار فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) به آمریکا

وی عنوان کرد: ایران برای دفاع از حاکمیت ملی و منافع خود با قدرت اقدام خواهد کرد.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار