برخی اماکن تخریبشده را باید به عنوان سند جنایت بیگانگان و سند خیانت وطنفروشان حفظ کرد
شهدای ایران: استاد حسن رحیمپور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در تجمع شبانه مردم کشورمان با اشاره به حضور انقلابی نسل «زد» در خیابانها، حضور آگاهانه و مسئولانه مردم در میادین و خیابانها همزمان با تجاوز غیرقانونی آمریکا و اسرائیل به کشور را «انقلاب سوم مردم ایران» خواند. 
رحیمپور ازغدی در ادامه، جنگ تحمیلی سوم علیه ایران را مقدمه یک چرخش بزرگ در منطقه و بلکه تغییر معادله قوا در جهان به نفع اسلام و ایران و به ضرر آمریکا و اسراییل توصیف کرد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین پیشنهاد کرد که مسئولان بیش از صد نقطه معنادار و الهامبخش از ساختمانهای بمباران شده در دو جنگ اخیر و ساختمانها و مسجدها و درمانگاههای به آتشکشیدهشده در شبهکودتای دیماه پارسال را از صاحبانشان خریده و بدون آنکه بازسازی کنند، به شکل موزههای خیابانی با دیوارهای شیشهای برای نسلهای آینده حفظ کنند.
به گفته او، از قتلگاه امام شهید و دبستان میناب تا بخشی از خانهها و بیمارستانها و بخشی از دانشگاهها و حتی کنیسه یهودیان باید به عنوان سند جنایت بیگانگان و سند خیانت وطنفروشان و سند مقاومت ملی ایرانیان به شکل موزه عبرت نگاه داشته شود.
رحیمپور ازغدی در ادامه اضافه کرد: امام خمینی (ره) هم در پایان جنگ تحمیلی ۸ ساله چنین توصیهای به مسئولان در مورد بعضی محلات شهرهای جنگزده یا اشغالشده کردند، اما متاسفانه مسئولان اهمیت آن را نفهمیدند و به فرمان امام عمل نکردند. این کار برای تربیت هویت تاریخی یک ملت لازم است. دشمن حتی جنایات خود را نمادسازی و موزه فرهنگی - سیاسی میکند ولی ما افتخارات بزرگ خود را به باد میسپاریم.