سفیر اسپانیا: برنامه ما تقویت روابط با تهران است
در بحبوحه تنش میان اسپانیا و اسرائیل، سفیر مادرید در تهران در بدو ورود به کشورمان از مرز آستارا بر تقویت روابط با ایران تاکید کرد.
سفیر اسپانیا: برنامه ما تقویت روابط با تهران است
به گزارش شهدای ایران به نقل از فارس، سفیر اسپانیا در ایران در بدو ورود به کشورمان از مرز آستارا اعلام کرد: در راستای سیاستهای دولت اسپانیا، تقویت همکاریهای دوجانبه و صلح دائمی، بازدید از زیرساختهای منطقه و بررسی ظرفیتهای اقتصادی و سرمایهگذاری در دستور کار قرار دارد.

سفیر اسپانیا همچنین ابراز امیدواری کرد که در این سفر، علاوه بر پیگیری مناسبات دیپلماتیک، پتانسیلهای حوزه گردشگری منطقه نیز مورد ارزیابی قرار گیرد تا زمینههای همکاری مشترک در مراحل بعدی فراهم شود.