کد خبر: ۲۷۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۵ - ۱۲:۰۳

سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء: امنیت بنادر در خلیج فارس و دریای عمان یا برای همه است یا برای هیچکس

سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء اعلام کرد: امنیت بنادر در خلیج فارس و دریای عمان یا برای همه است یا برای هیچکس.

به گزارش شهدای ایران، سخنگوی قرارگاه مرکز خاتم الانبیاء اعلام کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دفاع از حقوق قانونی کشورمان را وظیفه ای طبیعی و قانونی میدانند و بر همین اساس اعمال حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در آبهای سرزمینی کشورمان حق طبیعی ملت ایران است. 

سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء: امنیت بنادر در خلیج فارس و دریای عمان یا برای همه است یا برای هیچکس

بر این اساس تامین امنیت در آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران توسط نیروهای جان برکف مسلح با قاطعیت ادامه خواهد داشت و همانگونه که بارها اعلام شده شناورهای وابسته به دشمن حق عبور از تنگه هرمز را ندارند و نخواهند داشت و سایر شناورها با رعایت ضوابط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران کماکان اجازه عبور از تنگه را خواهند داشت.

همچنین با توجه به استمرار تهدیدهای دشمن علیه ملت ایران و امنیت ملی کشورمان پس از پایان جنگ نیز جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت سازوکاری دائمی برای کنترل تنگه هرمز اعمال خواهد کرد. 

اعمال محدودیت آمریکای جنایتکار بر حرکت عبور و مرور دریایی شناورها در آبهای بین المللی اقدامی غیر قانونی ومصداق دزدی دریایی است.


نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با صراحت و قاطعیت اعلام میکنند امنیت بنادر در خلیج فارس ودریای عمان یا برای همه است یا برای هیچکس.

اگر امنیت بنادر جمهوری اسلامی ایران در آبهای خلیج فارس و دریای عمان تهدید شود هیچ بندری در خلیج فارس و دریای عمان در امان نخواهد بود. 

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار