کد خبر: ۲۷۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۵ - ۱۰:۰۹

اعتراف آمریکا به تلفات پهپادی گسترده در آسمان ایران

شبکه سی‌بی‌اس به نقل از منابع آمریکایی گزارش داد که نیروی هوایی آمریکایی دهها پهپاد گرانقیمت خود را در آسمان ایران از دست داده است.

 شهدای ایران:به نقل از فارس، شبکه سی‌بی‌اس نیوز به نقل از منابع آمریکایی گزارش داد که نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا دست کم ۲۴ پهپاد MQ-9 Reaper را در جریان درگیری با نیروهای پدافند ایران از دست داده است.

اعتراف آمریکا به تلفات پهپادی گسترده در آسمان ایران

طبق این گزارش، گزارش‌ها نشان می‌دهد که تلفات پهپادهای آمریکا در ماه آوریل به ویژه در اطراف شیراز و جزیره کیش متمرکز بوده است.
 سی بی اس اضافه کرد، علاوه بر اینها، یک پهپاد شناسایی MQ-4C Triton، به ارزش تقریبی ۲۵۰ میلیون دلار، نیز مفقود شده است که احتمالاً توسط ایران منهدم شده است.
طبق آمارهای اعلام شده توسط سپاه پاسداران و ارتش ایران، شمار تلفات پهپادهای آمریکا و اسرائیل که توسط پدافند ایران نابود شده‌اند به صدها مورد می‌رسد اما واشنگتن و تل آویو به دلیل سانسور شدید خسارات نظامی، تا کنون از اعلام آن خودداری کرده‌اند.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار