کد خبر: ۲۷۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۵ - ۱۶:۴۲

ایران هرگز خواهران و برادران لبنانی را تنها نخواهد گذاشت

پزشکیان نوشت: ایران هرگز خواهران و برادران لبنانی را تنها نخواهد گذاشت.

به گزارش شهدای ایران به نقل ازجهان، مسعود پزشکیان در شبکه ایکس نوشت: تجاوز دوبارهٔ رژیم صهیونیستی به لبنان نقض آشکار توافق اولیهٔ آتش‌بس است. این نشانهٔ خطرناکی از فریب و پایبندنبودن به توافقات احتمالی است. تداوم این اقدامات، مذاکره را بی‌معنا خواهد کرد. دست‌های ما بر ماشه باقی است. ایران هرگز خواهران و برادران لبنانی را تنها نخواهد گذاشت.

ایران هرگز خواهران و برادران لبنانی را تنها نخواهد گذاشت

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار