ایران هرگز خواهران و برادران لبنانی را تنها نخواهد گذاشت
پزشکیان نوشت: ایران هرگز خواهران و برادران لبنانی را تنها نخواهد گذاشت.
به گزارش شهدای ایران به نقل ازجهان، مسعود پزشکیان در شبکه ایکس نوشت: تجاوز دوبارهٔ رژیم صهیونیستی به لبنان نقض آشکار توافق اولیهٔ آتشبس است. این نشانهٔ خطرناکی از فریب و پایبندنبودن به توافقات احتمالی است. تداوم این اقدامات، مذاکره را بیمعنا خواهد کرد. دستهای ما بر ماشه باقی است. ایران هرگز خواهران و برادران لبنانی را تنها نخواهد گذاشت.
