کد خبر: ۲۶۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۵ - ۱۴:۴۲

واکنش فعال رسانه آمریکایی به آتش‌بس: وحشتناک است

تحلیل‌گر ارشد اسرائیلی: یک پیروزی راهبردی از آن تهران شده است فعال رسانه‌ای آمریکا در واکنش به آتش‌بس نوشت: توافق ترامپ با ایران خیلی وحشتناک به نظر می‌رسد.

به گزارش شهدای ایران  به نقل از مشرق، هری سیسون فعال رسانه شناخته شده آمریکایی در واکنش به آتش‌بس امشب نوشت:

واکنش فعال رسانه آمریکایی به آتش‌بس: وحشتناک است

«توافق ترامپ با ایران خیلی وحشتناک به نظر می‌رسد.

آنها کنترل کامل تنگه هرمز را بدست می‌آورند، همه تحریم ها برداشته می‌شود، اورانیوم را نگه می دارند و همچنین موشک هایشان را!

پس جنگ چه فایده‌ای داشت؟»

واکنش فعال رسانه آمریکایی به آتش‌بس: وحشتناک است

 

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار