شهادت ۶ کودک در اثر حملات بامدادی به تهران
۶ کودک در اثر حملات رژیم صهیونی امریکایی در استان تهران به شهادت رسیدند.
به گزارش شهدای ایران، روابط عمومی اورژانس استان تهران اعلام کرد: در پی حملات بامداد روز دوشنبه رژیم صهیونی امریکایی به استان تهران، متاسفانه جمعی از غیرنظامیان، از جمله کودکان بی دفاع، جان خود را از دست دادند.

در این حملات، سه دختربچه زیر ۱۰ سال و دو پسر چهارساله و هفت ساله و یک پسر بچه زیر ۱۰ سال به شهادت رسیدند؛ کودکانی که قربانی خشونتی شدند که هیچ نسبتی با زندگی کودکانه و بی گناه انان نداشت.