شهادت 6 کودک در اثر حملات امریکایی - صهیونی در استان تهران
6کودک در اثر حملات رژیم صهیونی آمریکایی در استان تهران به شهادت رسیدند.
به گزارش شهدای ایرانبه نقل از تسنیم، روابط عمومی اورژانس استان تهران اعلام کرد: در پی حملات بامداد روز دوشنبه رژیم صهیونی امریکایی به استان تهران، متأسفانه جمعی از غیرنظامیان، از جمله کودکان بیدفاع، جان خود را از دست دادند.
در این حملات، سه دختربچه زیر 10 سال و دو پسر چهارساله و هفت ساله و یک پسر بچه زیر 10 سال به شهادت رسیدند؛ کودکانی که قربانی خشونتی شدند که هیچ نسبتی با زندگی کودکانه و بیگناه آنان نداشت.