حمله متجاوزان به انستیتو پاستور تهران
دلخراش، بیرحمانه، تنفرانگیز و به شدت غیرانسانی
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به حمله امروز صبح متجاوزان به «انستیتو پاستور» در تهران واکنش نشان داد.
شهدای ایران:سرویس سیاسی/ اسماعیل بقائی در این ارتباط در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: دلخراش، بیرحمانه، تنفرانگیز و به شدت غیرانسانی.

وی افزود: متجاوزان آمریکایی-اسرائیلی به انستیتو پاستور ایران قدیمیترین و معتبرترین مرکز پژوهش و بهداشت عمومی ایران و خاورمیانه حمله کردند؛ مرکزی که در سال ۱۹۲۰ بر اساس توافق میان انستیتو پاستور پاریس و دولت ایران تأسیس شد.
دلخراش، بیرحمانه، تنفرانگیز و به شدت غیرانسانی
بقائی خاطرنشان کرد: این فقط یک جنایت جنگی دیگر در میانه یک جنگ غیرقانونی نیست؛ این جنایات، حمله به ارزشهای بنیادین انسانی و تمدن بشری است.