انهدام پهپاد هرمس اسرائیلی توسط پدافند ارتش
ارتش از انهدام پهپاد هرمس رژیم صهیونی خبر داد.
به گزارش شهدای ایران به نقل از تسنیم، روابط عمومی ارتش اعلام کرد دقایقی پیش یک فروند پهپاد هرمس رژیم صهیونی توسط سامانههای پدافندی نیروی پدافند هوایی ارتش در استان مرکزی هدف قرار گرفت و ساقط شد.
از ابتدای تجاوز دشمن آمریکایی صهیونی تا ظهر رو گذشته، آمار پهپادهای ساقط شده توسط سامانههای پدافندی ارتش و سپاه به 82 فروند رسیده بود.