کد خبر: ۲۶۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۳:۴۳

حضور در میدان دفاع از انقلاب، وظیفه ای شرعی و ملی در زمان حاضر

یقینا اقدام کسانی که در این شرایط حساس پای کار انقلاب اسلامی و دفاع از میهن ایستاده اند و با وجود خطر بمباران دشمن، در صحنه ایستاده اند، همانند مجاهدان و رزمندگان مدافع وطن می باشد و اجر آنها در پیشگاه خداوند گم نمی شود و خداوند این ایستادگی را به احسن وجه جبران می کند.

شهدای ایران:روح ا لله عباسیان/آمریکا و اسرائیل روز شنبه ۹ اسفندماه، به کشورمان، تهاجم ناجوانمردانه نمودند که منجر به شهادت رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای و تعدادی از فرماندهان ارشد نظامی کشور شد.

حضور در میدان دفاع از انقلاب، وظیفه ای شرعی و ملی در زمان حاضر


مصیبت از دست دادن رهبر انقلاب واقعا مصیبت عظیمی است که به این زودی ها التیام نمی یابد.
اما هنوز کشورمان آماج تهاجم سهمگین آمریکا و اسرائیل است. ضمن اینکه دشمن چشم به اقدام عناصر نفوذی و وطن فروش خود دوخته که از این فرصت برای تغییر نظام اسلامی و سلطه استکبار جهانی استفاده کنند.
لذا مردم باید هوشیار باشند. حضور مردم در میدان به چند دلیل ضرورت دارد:

۱) حضور مردم پیشگیری کننده و خنثی کننده نقشه های شوم معاندین داخلی و منافقین می باشد که می خواهند، کشور را به جنگ داخلی سوق دهند و حوادثی مشابه دی ماه امسال را که منجر به کشته شدن سه هزار نفر شد را تکرار کنند.
لازم به ذکر است خسارات و تلفات اغتشاشات دو روز ۱۷ و ۱۸ دی ماه امسال چند برابر جنگ ۱۲ روزه و البته همین تهاجم سه روز اخیر بوده است. لذا حضور مردم پیشگیری کننده حوادث مشابه می باشد
۲) با توجه به‌ اینکه همینک در جنگ با آمریکا به سر می بریم، حضور مردم در صحنه ولو اینکه حتی هیچ عنصر نفوذی در کار نباشد، دلگرم کننده مدافعان وطن در مقابله با دشمنان است. به ویژه در شرایطی که رهبر خود را از دست داده ایم و شرایط کشور حساس می باشد.
 ۳) حضور مردم در صحنه ناامید کننده طمع دشمنان به کشور است و این ناامیدی دشمنان برای محقق شدن اهدافشان، موجب می شود تا هرچه زودتر، تهاجم خود را به علت هزینه های زیاد آن، به پایان برسانند.

۴) حضور مردم در صحنه دفاع از انقلاب، موجب سرافرازی ملت در چشم جهانیان می شود و رسانه های بین الملل و افکار جهانی، تهاجم دشمنان به کشورمان را غیرموجه قلمداد می کنند و حمایت آزاداندیشان جهانی را در پی خواهد داشت.

لذا حضور در صحنه در این شرایط خاص اهمیت مضاعف دارد. لذا انتظار است، همه مردم به این تکلیف شرعی خود عمل کنند و موضوع را سرسری نگیرند.
نکند برخی دلخوری ها از برخی مسئولین و یا برخی حواشی کم اهمیت موجب شود ما را از حضور در صحنه منصرف کند که این از دسائس شیطان است. 
این را فراموش نکنیم که ممکن است روزی چند ساعت وقت خود را برای حضور در صحنه بگذاریم و کمی خسته بشویم و حتی چندین نفر از ما بر اثر بمباران احتمالی دشمن به تجمعات، کشته و شهید شوند. ولی هزینه مقاومت بسیار کمتر از سازش و بی خیالی است.
چه بسا اگر کوتاهی کردیم، فردای روزی، خدای ناکرده با لگد دشمن از جا برخیزیم که آن وقت پشیمانی سودی ندارد.

هرچه حضور باشکوه تر باشد، انسجام ملی را بیشتر نشان می دهد و به لطف الهی زودتر از این شرایط حساس عبور خواهیم کرد.

یقینا اقدام کسانی که در این شرایط حساس پای کار انقلاب اسلامی و دفاع از میهن ایستاده اند و با وجود خطر بمباران دشمن، در صحنه ایستاده اند، همانند مجاهدان و رزمندگان مدافع وطن می باشد و اجر آنها در پیشگاه خداوند گم نمی شود و خداوند این ایستادگی را به احسن وجه جبران می کند.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار