اعتراف بزرگ بیبیسی: آمریکا به دنبال تجزیه ایران است
هدف این حملات، ایجاد گسستگی و قطع کامل ارتباطات مراکز فرماندهی نیروهای نظامی و امنیتی و اطلاعاتی در منطقه است.
شهدای ایران: بیبیسی فارسی در گزارش به حملات آمریکا و اسرائیل پرداخت و نوشت: حملات سنگین امروز آمریکا و اسرائیل به مراکز امنیتی نظامی استان کردستان مقدمه ورود احزاب کرد (نیروهای تجزیه طلب) است.
هدف این حملات، ایجاد گسستگی و قطع کامل ارتباطات مراکز فرماندهی نیروهای نظامی و امنیتی و اطلاعاتی در منطقه است.
در ماههای اخیر هزاران دستگاه استارلینک از مرزها به داخل برده شدهاند.
بیبیسی همچنین به این نکته تاکید کرده است که نیروهای مسلح ایران نیز در آماده باش کامل هستند.
قرارگاه حمزه سیدالشهداء سپاه پیشتر هشدار داده بود که در صورت هرگونه تحرک تجزیه طلبان، قلع و قمع خواهند شد.