کد خبر: ۲۶۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۷:۱۴

تجاوز دشمن به اورژانس استان تهران؛چندین تکنسین دچار مصدومیت شدند

تهران- سخنگوی اورژانس استان تهران از تجاوز دشمن به ساختمان اورژانس استان تهران در خیابان ایرانشهر خبر داد و گفت: چند تن از تکنسین های اورژانس دچار مصدومیت شدند.

تجاوز دشمن به اورژانس استان تهران؛چندین تکنسین دچار مصدومیت شدندبه گزارش شهدای ایران به نقل ازمهر، شروین تبریزی، سخنگوی اورژانس استان تهران، اعلام کرد: ساختمان اورژانس تهران در خیابان ایرانشهر تهران هدف حمله «دشمن آمریکایی ـ صهیونیستی» قرار گرفته است.

به گفته او، در پی این حادثه چند تن از تکنسین‌های اورژانس دچار جراحاتی از سطحی تا شدید شدند، اما روند خدمات‌رسانی و امدادرسانی در سطح شهر تهران بدون وقفه ادامه دارد.

تبریزی تأکید کرد با وجود خسارات واردشده، نیروهای امدادی همچنان در آماده‌باش کامل هستند و ارائه خدمات اورژانسی به شهروندان متوقف نشده است.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار