کد خبر: ۲۶۸۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۴ - ۰۹:۳۲

خسارت 1200 میلیاردی اغتشاشگران به اماکن عمومی و دولتی کرمانشاه

مدیرکل دفتر امنیتی، انتظامی استانداری کرمانشاه از خسارت 1200 میلیاردی اغتشاشات به استان کرمانشاه خبرداد.

به گزارش  شهدای ایران محمد پور هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار کرد: براساس برآورد اولیه انجام شده مجموع خسارت اغتشاشات اخیر به اماکن عمومی و دولتی استان کرمانشاه بیش از 1200 میلیارد تومان است.

وی عنوان کرد: در این خسارات هفت شعبه بانک به طور کامل تخریب شده و 32 بانک دیگر متحمل خساراتی از جمله تخریب و سرقت خودپرداز و سرقت دوربین‌های نظارتی بانک‌ها و شکستن شیشه‌ها شدند.

مدیرکل دفتر امنیتی، انتظامی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه به بیمارستان‌ها و آمبولانس‌ها سه مورد خسارت وارد شده است گفت: در حوزه ادارات دولتی نیز 16 مورد خسارت اعم از تخریب، آتش زدن درها، شکستن شیشه‌ها انجام شده است و به برخی ادارات خدمت رسان ورود کرده‌اند. 

پورهاشمی افزود: میزان خسارات وارد شده به مبلمان شهری حدود 11 مورد بوده است و در این اقدامات تروریستی 10 مورد از اماکن مذهبی اعم از مساجد، حسینیه‌ها و حوزه‌های علمیه خسارت دیدند. 

وی بیان کرد: همچنین به 12 مورد وسایل نقلیه دولتی و 6 وسیله نقلیه عمومی و اتوبوس و 22 وسیله نقلیه شخصی و متعلق به مردم خسارت وارد شده است.

پورهاشمی بیان کرد: همچنین تروریست‌ها به یک باب منزل مسکونی که خانواده در آن سکونت داشته‌اند خسارت زده‌اند.

مدیرکل دفتر امنیتی، انتظامی استانداری کرمانشاه افزود: همینطور که خود مردم شاهد بودند 28 فروشگاه که ارزاق و کالاهای اساسی در آن عرضه می‌شد مورد تعرض و خسارت قرار گرفت و هدف آن‌ها این بود که در این شرایط برای مردم ناامنی ایجاد کنند. 

پورهاشمی گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم همه افرادی که خسارت وارد کردند پای میز محاکمه خواهند نشست و از مردم نیز درخواست داریم که پرونده قضایی در این زمینه تشکیل دهند و بدانند که دستگاه قضا عدالت را با جدیت اجرا خواهد کرد. 

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار