کد خبر: ۲۶۸۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۶:۱۴

بازداشت اغتشاشگری که ایستگاه پلیس را به آتش کشید

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، از دستگیری یک اغتشاشگر به جرم به آتش کشیدن یک ایستگاه پلیس در میدان ونک خبر داد.

به گزارش  شهدای ایران به نقل از پلیس، سردار علی قاسم‌پور ضمن محکوم کردن اقداماتی که منجر به ایجاد اغتشاش و ناامنی برای شهروندان و جامعه می‌شود، گفت: یکی از اغتشاشگران به نام "م" که در روز‌های اواخر دی ماه امسال تحت پوشش اعتراض، یک ایستگاه پلیس در میدان ونک را به آتش کشیده بود، روز گذشته با تلاش ماموران تخصصی کلانتری ۱۴۵ ونک شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: این متهم به جرم تخریب اموال عمومی، حمله ماموران انتظامی، آتش زدن ایستگاه پلیس و ایجاد ناامنی و سلب آسایش شهروندان دستگیر و برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد.

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده، صراحتا به جرم خود اعتراف کرد و در بازرسی از تلفن همراه وی یک ویدیوی ضبط شده از حمله به ایستگاه پلیس میدان ونک کشف و ضمیمه پرونده شد.

سردار قاسم‌پور در پایان بیان داشت: متهم پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پلیس اطلاعات تهران بزرگ منتقل شد.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار