کد خبر: ۲۶۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۴ - ۱۳:۲۰

سخنگوی ارتش: هدف دشمن فقط سقوط نظام نیست بلکه تجزیه ایران است

سخنگوی ارتش گفت: اقدامات دشمن با ساقط کردن نظام به پایان نمی‌رسد؛ بلکه هدف نهایی دشمن تجزیه ایران است چون نخست وزیر رژیم صهیونیستی حداقل سه مرتبه از موضوع اسرائیل بزرگ یاد کرده است.

به گزارش شهدای ایران به نقل از فارس، امیر سرتیپ محمد اکرمی‌نیا سخنگوی ارتش در گفت‌وگویی با اشاره به اغتشاشات اخیر عوامل آمریکایی - صهیونیستی علیه ایران گفت: در قانون اساسی، سه ماموریت بسیار مهم حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران، حفظ استقلال و حفظ تمامیت ارضی ایران برای ارتش تصریح شده است.
وی افزود: ما معتقد هستیم اقدامات دشمن با ساقط کردن نظام به پایان نمی‌رسد؛ بلکه هدف نهایی دشمن تجزیه ایران است چون نخست وزیر رژیم صهیونیستی حداقل سه مرتبه از موضوع اسرائیل بزرگ یاد کرده که معنا و مفهوم آن، تجزیه کشورهای منطقه است.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار