ماجرای زنی که به نتانیاهو پیام داده بود
رئیس دستگاه قضا در ادامۀ نظارتها و بازدیدهای میدانی خود از ندامتگاههای محل نگهداری و بازداشت عناصر دستگیرشده در جریان اغتشاشات، در یکی دیگر از این ندامتگاهها حاضر شد.
به گزارش شهدای ایران: در جریان این بازدید سه نفر از دستگیرشدگان نیز افرادی هستند که به سرکردگی یک زن، در یکی از مناطق تهران، از پشتبام منزلی مسکونی، بلوک سیمانی بر روی مردم و مدافعان امنیت شهروندان پرتاب میکردند؛ سرکردۀ این افراد در پاسخ به سؤالات رئیس قوهقضاییه، صریحاً اعلام کرد که من از قصد دشمنان، آگاه و باخبر بودم و میدانم که هدفشان تجزیه ایران است.
یکی دیگر از دستگیرشدگان، زنی بود که با ۷ زبان زنده دنیا آشنا بود و پس از تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، از طریق فضای سلطنتطلبی به سرپلهای این رژیم طاعونی متصل شده بود و در تمامی کانالهای مجازی صهیونیستها، کنشگری داشت.
متهمه در خلال پاسخگویی به سؤالات قاضیالقضات، درحالی که اشک میریخت، گفت که من به بدترین آدم، یعنی نتانیاهو، پیام مستقیم فرستادم.