کد خبر: ۲۶۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۴ - ۰۸:۳۳

بی‌بی‌سی میلیون‌ها ایرانی حامی نظام را نادیده می‌گیرد

اسرائیل همین الان مأمورانی در ایران دارد؛ اما باید بدانیم که اسرائیل دوست ایران و مردم آن نیست و نباید به آن اعتماد کرد.

به گزارش شهدای ایران ، وبگاه میدل ایست مانیتور نوشته است: چه بخواهیم چه نخواهیم، میلیون‌ها نفر از مردم ایران از نظام حمایت می‌کنند. چنین حمایتی را نمی‌توان نادیده گرفت؛ زیرا آنها حاضر به ترک صحنه نیستند. این یک حقیقت ناخوشایند برای روشنفکران حامی غرب است و بی‌بی‌سی تلاش دارد آن را نادیده بگیرد.

برخلاف انقلاب‌های دنیا، هیچ اپوزیسیون واقعی در داخل یا خارج از ایران وجود ندارد. گروه‌های خارج‌نشین علیرغم حمایت آمریکا و انگلیس، پراکنده و ضعیف هستند. درخواست آنها برای بازگشت سلطنت هم خنده‌دار است. خاطرات وحشیگری آخرین شاه و شکنج‌های ساواک هنوز تازه است.

اما این حقایق افرادی را که در واشنگتن و تل‌آویو نشسته‌اند نگران نمی‌کند، زیرا آنها بهای خون‌ها را نمی‌پردازند.

اسرائیل همین الان مأمورانی در ایران دارد؛ اما باید بدانیم که اسرائیل دوست ایران و مردم آن نیست و نباید به آن اعتماد کرد.

آمریکا هم نیروی خیر نیست و فقط به دنبال نفت، پول یا خواسته‌های اسرائیل است. به سرنوشت عراق و سوریه و لیبی نگاه کنید!

 

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار