اهدا ۶ عضو بدن شهید امنیت خراسان شمالی به بیماران
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: اهدای اعضای بدن شهید امنیت استان سرتیپ دوم شهید علیاصغر حسنزاده جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین به ۶ بیمار زندگی دوباره بخشید.
به گزارش شهدای ایران به نقل از فارس از بجنورد، محمدرضا صفدری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار کرد: سرتیپ علیاصغر حسنزاده ۴۸ساله که جزو کسانی بود که در دفاع از امنیت توسط عوامل اغتشاشگر در شهرستان اسفراین مجروح شده و به بیمارستان منتقل شده بود، به علت شدت جراحات وارده در تاریخ ۲۱ دیماه جاری با تأیید پزشکان، مرگ مغزی شد و به شهدا پیوست.
وی گفت: با اعلام رضایت خانواده این شهید، پیکر وی در همان روز اعلام مرگ مغزی به مشهد اعزام شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: در تاریخ ۲۲ دیماه، ۶ عضو این بیمار شامل کلیهها، قرنیهها، کبد و پوست به بیماران نیازمند اهدای عضو پیوند خورد و به آنها زندگی دوباره بخشید.