گفتوگوی تلفنی وزیران خارجه آمریکا و فرانسه درباره ایران
وزیران خارجه آمریکا و فرانسه طی یک تماس تلفنی درباره تحولات روزهای اخیر در ایران گفتوگو کردند.

به گزارش شهدای ایران به نقل از میزان، شبکه خبری الجزیره گزارش داد که مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا و ژان نوئل بارو، همتای فرانسوی او درباره تحولات ایران بهویژه اتفاقات روزهای گذشته گفتوگو کردند.
وزیران خارجه آمریکا و فرانسه شامگاه یکشنبه به وقت تهران باهم تلفنی گفتوگو و درباره ایران، ونزوئلا و مساله اوکراین رایزنی کردند.