اذعان «گاردین» به سوءاستفاده آمریکا و اسرائیل از اغتشاشات

به گزارش شهدای ایران به نقل از فارس ،یک روزنامه انگلیسی بامداد دوشنبه به سوءاستفاده «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخستوزیر رژیم صهیونیستی از اغتشاشات در ایران اذعان کرد.
روزنامه «گاردین» در یادداشت سردبیری خود نوشت که آمریکا و رژیم صهیونیستی بهدنبال سوءاستفاده از نارضایتیهای مشروع شهروندان ایرانی، برای رسیدن به اهداف خود هستند.
در این یادداشت آمده است که سران آمریکا و رژیم صهیونیستی ادعای کمک به مردم ایران را دارند، اما به دنبال سوءاستفاده از آنها برای رسیدن به مقاصد شوم خودشان هستند و فقط رنج مردم را بیشتر خواهند کرد.
گاردین توضیح داد: «ترامپ که از دستگیری مادورو در ونزوئلا سرمست است، ظاهراً تصور میکند که میتواند با مداخله خارجی علیه ایران به پیروزی برسد».
این یادداشت ادامه میدهد: «نتانیاهو سابقه طولانی در وادار کردن ترامپ به اقدامات خطرناک دارد. هرج و مرج در ایران هم کاملا در راستای خواستههای نتانیاهو است اما هزینه این امر را شهروندان ایرانی و دیگر مردم منطقه خواهند پرداخت».
این روزنامه همچنین افزود: »آنهایی که مدعی هستند میخواهند به مردم ایران کمک کنند، در واقع به دنبال سوءاستفاده از نارضایتیهای مشروع شهروندان ایرانی برای رسیدن به اهداف خود هستند و تنها باعث ریخته شدن خون و رنج بیشتر آنها خواهند شد».