کد خبر: ۲۶۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۴ - ۱۳:۲۲

اذعان «گاردین» به سوءاستفاده آمریکا و اسرائیل از اغتشاشات

یک روزنامه انگلیسی نوشت که آمریکا و رژیم صهیونیستی به‌دنبال سوءاستفاده از نارضایتی‌های مشروع شهروندان ایرانی، برای رسیدن به اهداف خود هستند.

به گزارش شهدای ایران به نقل از فارس ،یک روزنامه انگلیسی بامداد دوشنبه به سوءاستفاده «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از اغتشاشات در ایران اذعان کرد.
روزنامه «گاردین» در یادداشت سردبیری خود نوشت که آمریکا و رژیم صهیونیستی به‌دنبال سوءاستفاده از نارضایتی‌های مشروع شهروندان ایرانی، برای رسیدن به اهداف خود هستند.
در این یادداشت آمده است که سران آمریکا و رژیم صهیونیستی ادعای کمک به مردم ایران را دارند، اما به دنبال سوءاستفاده از آنها برای رسیدن به مقاصد شوم خودشان هستند و فقط رنج مردم را بیشتر خواهند کرد.
گاردین توضیح داد: «ترامپ که از دستگیری مادورو در ونزوئلا سرمست است، ظاهراً تصور می‌کند که می‌تواند با مداخله خارجی علیه ایران به پیروزی برسد».
این یادداشت ادامه می‌دهد: «نتانیاهو سابقه طولانی در وادار کردن ترامپ به اقدامات خطرناک دارد. هرج و مرج در ایران هم کاملا در راستای خواسته‌های نتانیاهو است اما هزینه این امر را شهروندان ایرانی و دیگر مردم منطقه خواهند پرداخت».
این روزنامه همچنین افزود: »آنهایی که مدعی هستند می‌خواهند به مردم ایران کمک کنند، در واقع به دنبال سوءاستفاده از نارضایتی‌های مشروع شهروندان ایرانی برای رسیدن به اهداف خود هستند و تنها باعث ریخته شدن خون و رنج بیشتر آنها خواهند شد».

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار