استعفای مهم در تبریز؛ خداحافظ تراکتور
سعید مظفریزاده با انتشار پیامی از پایان مدیرعاملی خود در باشگاه تراکتور خبر داد.
به گزارش شهدای ایران ، سعید مظفریزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور لحظاتی قبل با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود از پایان فعالیتاش به عنوان مدیرعامل در این باشگاه خبر داد.
منبع : ایسنا
