کد خبر: ۲۶۷۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۴ - ۱۴:۰۴

"افشای سناریوی مشترک موساد/سیا ربع‌پهلوی برای آشوب قومیتی در ایران"

 به گزارش   شهدای ایران ،دکترسعید شهرابی فراهانی مدیرتبیین اتاق تحلیل جبهه مقاومت طی مطلبی نوشت:


«آخرین داده‌های میدانی و اطلاعاتی نشان می‌دهد که مجموعه‌ای از جریان‌های وابسته به سرویس‌های بیگانه، با طراحی مشترک و هماهنگ، در حال ایجاد بستر آشوب، سازمان‌دهی تنش قومی و آماده‌سازی عملیات‌های ادراکی–میدانی علیه امنیت ملی هستند. این تحرکات ماهیتاً تهاجمی، برنامه‌ریزی‌شده و هدفمند بوده و در چند محور به‌صورت موازی پیش می‌رود:
▪️ دیدار سری و مستقیم ربع پهلوی وعناصر سلطنت‌طلب با مقامات ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی برای تجهیز، هدایت و فعال‌سازی هسته‌های داخلی

▪️ تشکیل هسته‌های تجمیعی در سیستان و بلوچستان با پوشش «جبهه مردمی» برای ایجاد ناآرامی کنترل‌شده

▪️ رایزنی‌های مستمر موساد و واحدهای هوابرد آمریکا با برخی گروه‌های مسلح کردستان
برای طراحی عملیات ایذایی، انتقال سلاح و ایجاد پوشش میدانی برای حملات خارجی

هدف این سناریو، ایجاد درگیری داخلی مدیریت‌شده و سپس گشودن جبهه فشار خارجی است؛ طرحی ترکیبی که بر شکست اراده ملی و فرسایش امنیتی کشور متمرکز شده است.
با این‌حال، جامعه اطلاعاتی، نهادهای امنیتی و نیروهای مسلح ایران با اشراف کامل، رصد لحظه‌به‌لحظه و آمادگی واکنش سریع، هر سطحی از این عملیات‌ها را پیش از تبدیل‌شدن به تهدید واقعی، شناسایی و خنثی می‌کنند و اجازه عبور هیچ تحرک سازمان‌یافته‌ای را نمی‌دهند.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار