کد خبر: ۲۶۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۴ - ۰۹:۲۵

معاون وزیر بهداشت به‌خاطر زیرمیزی برکنار شد

خبر انتصاب معاون جدید وزیر بهداشت پس از انتشار نامه زیرمیزی مورد توجه قرار گرفته است.

 
به گزارش شهدای ایران به نقل از باشگاه خبرنگاران، پس از انتشار نامه‌ای از مادر یک بیمار که در آن گفته شده بود جلیل حسینی، معاون وزیر بهداشت برای انجام عمل جراحی تقاضای زیرمیزی ۵ سکه بهار آزادی کرده است، وزیر بهداشت علی جعفریان را به سرپرستی معاونت آموزشی وزارت بهداشت منصوب کرد.

 

 

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار