بقیع شهدای ایران را دریابید

نمی دونم چی بگم یا چی بنویسم که بتونم اندکی از این وضعیت را توضیح بدم اما تنها یک سئوال برام وجود داره و اونم اینه که چه کسی در مقابل بیش از ۱۵۰ شهیدی که توی این گلزار دفن شده اند و حالا سالهاست حتی سنگ قبر هم ندارند مسئولیت نداره ؟؟؟؟؟؟
اره درسته هممون مسئولیت داریم و هیچکس جیکش در نمی یاد .
من که در حد توانم شرمنده شهدانیستم ،اما بقیه چی ؟
رئیس بنیاد شهید کشور را هم اطلاع دادم ، دفتر رئیس جمهور و استاندار را هم اطلاع دادم ؟همین ایمیل هم زمان به ایمیل شخصی معاون سیاسی استاندار هم ارسال میشه.
درد دلم را به اطلاع شما هم رسوندم ،حال خود دانید و وظیفه تان.
جالب اینجاست که رئیس بنیاد شهید در سفر استانی رئیس جمهوربعنوان نماینده ایشان به این شهرستان عزیمت کرده اند. حال سئوال اینجاست تقدیر از این شهیدان وظیفه اقای زریبافان هست یا ورزشکاران ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من که موندم توی جواب این سئوالات شما هم کمک بدید و ادای دینتون رو بکنید نسبت به این بچه های مظلوم.
بهتر بهتون بگم ، بقیع شهدای ایران را دریابید.

