کد خبر: ۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
همسر شهید علی‌محمدی خبر داد

امضای شکایت‌نامه خانواده شهدای هسته‌ای از رژیم صهیونیستی توسط راهپیمایان روز قدس

همسر شهید علی‌محمدی از تنظیم متن شکایت‌نامه از رژیم صهیونیستی به دادگاه بین‌المللی خبر داد و گفت که این شکایت‌نامه به امضای خانواده‌ شهدای هسته‌ای و راهپیمایان روز قدس خواهد رسید.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش شهدای ایران به نقل از (بشرا)، همسر شهید مسعود علی‌محمدی روز گذشته در دیدار پدر شهید احمدی روشن و حسن خسروآبادی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران از تدوین شکایت‌نامه‌ای علیه فعالیت‌های تروریستی غرب و رژیم صهیونیستی در ایران برای مقابله با فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان خبر داد.

وی افزود: متن این شکایت‌نامه به صورت نمادین در راهپیمایی روز قدس قرار داده خواهد شد تا مردم عزیز کشورمان نیز آن را امضا کنند.

در این دیدار که در منزل شهید دکتر علی‌محمدی برگزار شد، همسر شهید با اعلام اینکه غرب با شانتاژ خبری به دنبال پنهان کردن ترور دانشمندان ایرانی است، افزود: در اجلاس‌ها و گردهمایی‌های بین‌المللی که شرکت کردم متوجه شدم ملت‌های غربی تشنه آگاهی از حقیقت هستند و وظیفه ما آگاه کردن مردم جهان از مظلومیت جمهوری اسلامی ایران است.

 
نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار