کد خبر: ۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

اعزام كاروان‌های راهیان نور شهرداری تهران به مناطق عملیاتی

اعزام كاروان‌های راهیان نور شهرداری تهران به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از روز اول تا پایان شهریورماه سال 91 آغاز می‌‌شود.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش شهدای ایران از ایسنا، بر اساس اعلام باغ موزه دفاع مقدس تهران، هر روز كاروانی با استعداد هفت دستگاه اتوبوس حامل 280 نفر زائر از شهروندان تهرانی،از مناطق 22 گانه شهرداری،سپاه‌های محمد رسول الله(ص) و سیدالشهدا(ع)،آموزش و پرورش شهر تهران،‌مؤسسه‌های پیام آزادگان و نوای نی و با همكاری اداره كل ایثارگران شهرداری تهران اعزام خواهند شد.

زمان بازدید از این مناطق چهار روز و سه شب پیش‌بینی شده كه زائران شب اول را در اردوگاه سیدالشهدا(ع)، ایلام استقرار یافته و از فضای معنوی آن برخوردار خواهند شد. در روز دوم پس از بازدید از یادمان‌های شهدای عملیات‌های «والفجر 3 » و «كربلای 1» در قلاویزان و یادمان شهدای «عملیات مطلع الفجر» در گیلانغرب، شب دوم را در سر پل ذهاب به سر برده و در روز سوم پس از بازدید از منطقه «بازی دراز»، «تنگه چهارزبر» و زیارت یادمان شهدای «عملیات مرصاد» و یادمان شهدای پاوه، شب را در زائرسرای شهر كرمانشاه اقامت كرده و در پایان ضمن بازدید از باغ موزه دفاع مقدس همدان به سوی تهران باز خواهند گشت.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار