طنین الله اکبر و نورافشانی آسمان کرمانشاه در شب ۲۲ بهمن
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از نورافشانی ۳ نقطه شهر کرمانشاه و طنین انداز شدن نوای الله اکبر در شب ۲۲ بهمن خبر داد.

به گزارش شهدای ایران،حجت الاسلام مهدی عبدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با شب سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن، نوای الله اکبر در کرمانشاه طنین انداز خواهد شد.
وی ادامه داد: همزمان با این اقدام آسمان شهر کرمانشاه از سه نقطه پارک شیرین کرمانشاه، محوطه شهرداری کرمانشاه و پارک شرقی شهر کرمانشاه آسمان این شهر نورافشانی خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این برنامهها به صورت همزمان از ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد.
وی افزود: مراسم جشنی نیز به همین مناسبت در محوطه شهرداری کرمانشاه برگزار خواهد بود.