کد خبر: ۲۵۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷

وقتی حاج قاسم از سربازش معذرت‌خواهی کرد

به گزارش شهدای ایران،احمد احمدی صدر همرزم شهید حاج قاسم سليمانی در برنامه جهان آرا: در یکی از عملیات‌ها که اوضاع خیلی پیچیده شده بود، فرمانده میدان دستور عقب‌نشینی داد؛ رزمنده‌ای می‌خواست بماند، که حاج قاسم بیسیم را گرفت و دستور برگشت داد و بعدا از من خواست او را بیاورم؛ سردار به او گفت خیلی شجاعی و من استقامتت را دیدم؛ و سپس دست آن جوان را بوسید و از او معذرت‌خواهی کرد که یک کلمه را موقع مکالمه با او گفته است.

تعداد بازدید : 1
نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار