کد خبر: ۲۵۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸

کلاس‌های دانشگاه علوم پزشکی حضوری برگزار می‌شود

معاونت آموزشی وزارت بهداشت از ادامه کلاس‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی تا اطلاع ثانوی بر اساس روال قبلی خبر داد.


به گزارش شهدای ایران به نقل ازایسنا، مطابق اعلام معاونت آموزشی علوم پزشکی در خصوص مجازی شدن دروس دانشگاه های علوم پزشکی اوایل هفته آینده تصمیم گیری خواهد شد.

براین اساس، کلاس‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی تا اطلاع ثانوی بر اساس روال قبلی برگزار می‌شود.

از طریق سایت معاونت آموزشی وزارت بهداشت به نشانی dme.behdasht.gov.ir اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار