کد خبر: ۲۵۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳

وحشی‌گری در کشورهای غربی از بین نرفته است

به گزارش شهدای ایران،هنوز وحشی‌گری و استعمار در تعاملات خارجی کشورهای غربی از بین نرفته و خیلی عریان و وقیحانه اقدام به مداخله و غارت منابع بقیه کشورها می‌کنند؛ حتی اگر منجر به نسل‌کشی بشود.

وحشی‌گری در کشورهای غربی از بین نرفته است

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار