کد خبر: ۲۵۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳

بمباران مراکز راداری و پدافندی سوریه توسط رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی در جدیدترین تجاوز خود به سوریه مراکز راداری و پدافندی این کشور را هدف قرار داد.

به گزارش شهدای ایران به نقل از مهر، منابع آگاه ساعتی قبل در گفتگو با شبکه الجزیره تاکید کردند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حومه لاذقیه سوریه را بمباران کردند.

این حملات حومه قدسیا و جبال القلمون در ریف دمشق و اطراف تلبیسه در حومه حمص و بلندی‌های لاذقیه را هدف قرار دادند.

منابع مذکور اضافه کردند که حملات رژیم صهیونیستی علیه حومه دمشق و حمص و بلندی‌های لاذقیه رادارها و مراکز پدافند هوایی و موشک‌های سوریه را هدف قرار دادند.

پیشتر نیز جنگنده‌ها و کشتی‌های جنگی سوریه توسط رژیم صهیونیستی منهدم و نابود شده بودند.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار