تعرض گروهی از عناصر مسلح به سفارت ایران در دمشق
طبق تصاویر منتشر شده، گروهی از عناصر مسلح وارد سفارت ایران در دمشق شدهاند.
به گزارش شهدای ایران به نقل ازایسنا، برخی رسانهها روز یکشنبه از ورود شماری از عناصر مسلح به ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر دادهاند.
این اقدام پس از تصرف دمشق و سقوط دولت سوریه به ریاست «بشار اسد» توسط مخالفان مسلح صورت گرفت.