کد خبر: ۲۴۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
دردنامه یک جانباز دفاع مقدس؛

چرا خون‌داده‌ها باید اینگونه درد بکشند؟!/ا نکند یک‌ روزی آه این مظلومین ضرباتی به اصول انقلاب بزند!

یکی که دیروز درد دفاع از کشورش صدمه‌دیده، آسیب‌دیده، سلامتی داده، خون داده، جوان داده، باچشم‌گریان استمداد برای معاشش بکند. یکی هم فرزندانش تابعیت آمریکایی دارد. خودش عین خون‌خواهی چنبره‌زده به دولت و چسبیده به قوه‌ی مجریه و بهترین زندگی لاکچری را دارند و ما منتسبین به خون و شهادت و اصول انقلاب باید این‌گونه درد بکشیم......

شهدای ایران:سرویس اجتماعی/رضا امیری فارسانی از جانبازان 8 سال دفاع مقدس نوشت: این هم یکی از دردهای واقعی در معنای حقیقی کلمه است. متأسفانه فریادرسی هم نیست. به‌رغم همه‌ی وابستگی‌ها و دلبستگی‌ها به نظام مقدس اسلامی و علی‌رغم اینکه اجازه نمی‌دهم احدی به مقدسات نظامم اهانت کند و جان ناقابلی دارم که در رهن انقلاب گذاشته‌ام اما از همه، به‌خصوص متولیان بنیاد شهید گلایه دارم؛ چرا که اگر فقط یک‌درصد از فرامین امام راحل، منویات حضرت آقا و منشور اخلاقی نظام اسلامی را رعایت می‌کردند، امروز این‌گونه اشک در چشمان ما نمی‌نشست که رزمنده‌ای که دیروز در میدان جنگ بجز خدای سبحان کسی را به رسمیت نمی‌شناخت و سراسر غرور بود و مردانگی، امروز باید استیصال و اضطرارش قلب هر آزاده‌ای را به‌‌درد آورد.

خدا را گواه می‌گیرم که اینگونه مسایل روح مقدس امام را مکدر می‌کند. قلب رهبری را به‌درد می‌آورد. ضربات بدی به ارزش‌های نظام می‌زند. من درک می‌کنم اما آیا متولیان هم مثل حقیر چشمشان اشک‌آلود می‌شود وقتی جانباز و ایثارگری می‌فرماید، من هیچ حقوقی ندارم. یعنی درواقع دستش خالیست؟!

من حقیر ساعت شش بود. همین امروز حقوقم واریز شد. والله بالله تالله همه‌ی حقوقم ظرف نیم‌ساعت هزینه می‌شود برای مغازه‌هایی که در طول ماه به من اجناس دادند و از این حقوق یک‌ ریالش در حساب من نمی‌ماند. خب من حقوق‌بگیر ه وضعیتم این است....

ایشان باید به کجا پناه ببرد. از کجا استمداد بکند. به‌خدای شهدا قسم این‌گونه بی‌توجهی به این قشر درد‌کشیده خلاف انسانیت، خلاف عقلانیت، خلاف جهت انقلاب است.

صادقانه حال انسان خراب می‌شود. یکی که دیروز درد دفاع از کشورش صدمه‌دیده، آسیب‌دیده، سلامتی داده، خون داده، جوان داده، باچشم‌گریان استمداد برای معاشش بکند. یکی هم فرزندانش تابعیت آمریکایی دارد. خودش عین خون‌خواهی چنبره‌زده به دولت و چسبیده به قوه‌ی مجریه و بهترین زندگی لاکچری را دارند و ما منتسبین به خون و شهادت و اصول انقلاب باید این‌گونه درد بکشیم؛ که خدایا نکند یک‌ روزی آه این مظلومین ضرباتی به اصول انقلاب بزند؛ ولی آقایان متولی ککشان هم نگزد. این خلاف اسلام و خدا و دین است. انسان قلبش به‌درد می‌آید از این‌همه بی‌مهری!

*منبع:فاش نیوز 

 

انتشار یافته: ۲
غیر قابل انتشار:
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
0
0
گروه سیاست - رجانیوز:‌ در حالی که گمان می شود تنها فرزندان معاون راهبردی پزشکیان دارای تابعیت مضاعف هستند اما پیگیری ها نشان می دهد که فرزندان و اعضای خانواده برخی معاونین دیگر پزشکیان نیز تابعیت مضاعف دارند.

بنابر پیگیری‌های صورت گرفته، فرزند قائم پناه، معاون اجرایی پزشکیان تابعیت یکی از کشورهای متخاصم غربی را دارا می باشد. با این حال اینکه وی چگونه توانسته به سمت معاونت رئیس جمهور و همچنین رئیس نهاد ریاست جمهوری دست پیدا کند جای سوال دارد.

علاوه بر این رسانه های خبری اعلام کردند که خانواده معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید دولت پزشکیان در کانادا ساکن هستند و اوحدی مبالغ مورد نیاز برای ادامه زندگی را برای آنها حواله می کند.

سایت بولتن نیوز با اعلام این خبر نوشته بود: آیا فردی که خانواده اش را راهی کشور دیگری کرده و ماهانه هزاران دلار هزینه زندگی آنان را تامین می‌کند، می‌ تواند به فکر قشر مظلوم ایثارگر و خانواده معظم شهدا باشد؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
0
0
رئیس مجلس در نطق پیش از دستور؛
هدف بسیج خوشبختی ایران و ایرانی است .
..
اگر راست میگید .
چرا حقشان را نمی دهید .
چرا جانباز معسر ماهی حداقل ۱۵ ملیون تومان نمی دهید .
چرا همسان سازی جانباز زیر ۲۵٪ را مانند ۲۵٪ یکسان تصویب نمی کنید که اجرایی بشود .
چرا بچه های جبهه و جنگ .
فقیر و مظلومند .
چرا رحم نمی کنید و از بی پولی نجاتشان بدهید .
حرف می زنید عمل کنید .
بسیجی نباید غم نان داشته باشد .
سپاهی باید رفاه داشته باشد .
اندکی کار سحر نزدیک است .
نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار