کد خبر: ۲۴۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹

اختلال در کارتخوان‌ بانکی تعدادی از جایگاه‌های سوخت

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: هیچ مشکلی در سامانه‌های هوشمند سوخت وجود ندارد و این سامانه در سراسر کشور فعال است.

به گزارش شهدای ایران به نقل ازجوان کرامت ویس کرمی با بیان اینکه مشکلی که در برخی از جایگاه‌های سوخت ایجاد شده مربوط به سامانه پرداخت الکترونیکی بانک ملت است، اظهار کرد: در سامانه بانک ملت در جایگاه‌ها اختلال ایجاد شده است که در حال برطرف شدن است.

وی افزود: آنطور که اعلام کردن ظرف ۲۰ تا ۳۰ دقیقه آینده مشکل برطرف خواهد شد و در این مدت مالکین خودرو می‌توانند به طور نقدی وجه را پرداخت کنند.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار